«Трансформуйся в успіх!»
ГО «Інститут громадських ініціатив Вінниччини» («ІНГРІВ») за підтримки облдержадміністрації, зокрема, Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації розпочинає реалізацію проекту «Трансформаційні освітні ігри для молоді «Трансформуйся в успіх!» Мета проекту полягає в формуванні усвідомленої громадської позиції молоді і своєї ролі в громаді через розвиток лідерських навичок. Інноваційність просвітницького проекту полягає в використанні сучасного методу ігрофікації та освітньої ігри для розвитку молоді та молодіжних спільнот в об’єднаних територіальних громадах Вінницької області.
В рамках проекту планується провести одноденний захід, що пройде в листопаді 2019 року який включатиме:
- Тренінг з лідерства та 6 освітніх ігор Гра СВІТ Громад
До участі в проекті запрошуються представники громадських організацій, влади та бізнесу, також молодь від 16-ти років з навчальною метою. Загальна кількість – 30 осіб. Участь у проекті допоможе учасникам: зрозуміти роль громадських організацій в громаді; дізнатися, як може співпрацювати бізнес, влада і громадські організації; відчути себе частиною спільноти, навчитися комунікувати в команді, висловлювати свою думку та приймати відповідальність за свої рішення. Важливість підприємницької діяльності для міського/державного бюджету. Також, розуміння, що гроші це інструмент, а не самоціль.
Орієнтовна програма заходу
9: 30 – 10 :00 – Реєстрація учасників
10:00 -12:00 – Тренінг з лідерства «Лідерство на шляху трансформацій до успіху»
12:00 – 12:30 – Перерва на каву
12:30 – 13:00 – Поділ на команди. Вступна частина до гри. Правила. Представлення модераторів.
13:00 – 16:00 – Перша гра. Одночасно поводяться 3 ігрових сесій за 3 столами ( за кожним столом по 5 учасників. Всього приймає участь перших 15 учасників тренінгу)
16:00 – 16:30 – Перерва на каву
16:30 – 19:30 – Друга гра. Одночасно поводяться 3 ігрових сесій за 3 столами ( за кожним столом по 5 учасників. Всього приймає участь других 15 учасників тренінгу)
19:00 – 20:00 – Обговорення. Анкетування.