A A A K K K
для людей із порушенням зору
Томашпільська селищна територіальна громада
Вінницька область

Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 6 місяців 2021 року

Дата: 09.07.2021 09:50
Кількість переглядів: 302

Станом на 1 липня 2021 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 45 778 385 грн. власних доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 123,6 % виконання до уточненого плану на 6 місяців в сумі 37 051 814 грн. та 50,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 90 045 790 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету в абсолютній сумі збільшились на 22 297 056 грн., або на 95,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 10 485 867 грн., або на 29,7  %.

Податок та збір на доходи фізичних осіб в структурі надходжень доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 65,4 %, якого за 6 місяців                     2021 року надійшло до бюджету селищної територіальної громади 29 918 357 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 24 597 893грн., що становить               121,6 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 51,0 % виконання до плану на рік в сумі 58 613 130 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб в абсолютній сумі збільшились на 14 185 106 грн., або на 90,2 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 7 426 771 грн., або на 33,0 %.
При плані на 6 місяців в сумі 104 218 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 107 532 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 103,2 % виконання до плану звітного періоду та 96,2 % виконання до плану на рік в сумі 111 810 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 10 096 грн., або на 10,4  %, а у співставних умовах надходження зменшились на 10 531 грн., або на 8,9 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло до бюджету селищної територіальної громади 140 589 грн., що становить 220,3 % виконання до плану на 6 місяців в сумі 63 821 грн. та 113,3 % виконання до плану на рік в сумі 124 140 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 76 768 грн., або на 120,3 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 65 034 грн., або на 31,6 %.
Станом на 01.07.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 27 367 грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) при уточненому плані звітного періоду в сумі 36 519 грн., що становить 74,9 % виконання до плану на 6 місяців та 34,0 % виконання до плану на рік в сумі 80 610 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в абсолютній сумі збільшились на 7 298 грн., або на 44,9 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 19 787  грн., або на 42,0 %.          
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, яка у розмірі 5 % зараховується до бюджету селищної територіальної громади за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів надійшло 5 509 грн., що становить 85,1 % виконання до плану звітного періоду в сумі 6 476 грн. та 44,2 % виконання до  плану на рік в сумі 12 460 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 358 грн., або на 6,1 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 914 грн., або на 14,2 %.
Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» від 15 грудня 2020 року № 1081-IX передбачено, що до складу доходів загального фонду бюджетів селищних територіальних громад належать 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, які зараховуються до загального фонду відповідного бюджету автоматично у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, а саме:
- до бюджету селищної територіальної громади протягом звітного періоду надійшло 179 404 грн. пального (акцизний податок з виробленого в Україні пального) при уточненому плані звітного періоду в сумі 158 591 грн., що становить 113,1  % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 49,1 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 365 078 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 111 097 грн., або на 162,6 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 6 359 грн., або на 3,4 %;
- станом на 01.07.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 609 288 грн. пального (акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального) при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі                           555 941 грн., що становить 109,6 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 47,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 289 455 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження в абсолютній сумі збільшились на 373 257 грн., або на 158,1 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 32 606 грн., або на 5,1 %.
При плані звітного періоду в сумі 185 799 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 241 335 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, а саме, пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, що становить 129,9 % виконання до плану звітного періоду та 61,4 % виконання до плану на рік в сумі  393 310 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 93 643 грн., або на 63,4 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 65 147 грн., або на 37,0 %.
Відповідно до пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать податок на майно та єдиний податок. Згідно пункту 265.1 статті 265 вищезазначеного кодексу податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, транспортного  податку та плати за землю. 
При плані звітного періоду в сумі 5 581 357 грн. до бюджету селищної            територіальної громади надійшло 7 054 319 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 15,4 %, що становить 126,4 % виконання до плану на 6 місяців та 52,1  % виконання до плану на рік в сумі                   13 537 150 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло до бюджету селищної територіальної громади 1 019 657 грн. при плані звітного періоду в сумі 611 988 грн., що становить 166,6 % виконання до плану на                        6 місяців та 73,6 % виконання до плану на рік в сумі 1 385 600 грн., 
- плати за землю надійшло 6 034 662 грн. при плані звітного періоду в сумі                     4 944 369 грн., що становить 122,1 % виконання до плану на 6 місяців та 49,8 % виконання до плану на рік в сумі 12 126 550 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно в абсолютній сумі збільшились на                             3 807 818 грн., або на 117,3 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 637 625 грн., або на           166,9 %, надходження плати за землю збільшились на 3 195 193 грн., або на              112,5  %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 944 990 грн., або на 38,1 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 517 015  грн., або на 102,9 %, надходження плати за землю збільшились на 1 452 976  грн., або на 31,7 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 6 901 468 грн. єдиного податку (15,1 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 6 місяців в сумі 5 582 250 грн., що становить 123,6 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 45,5 % виконання до  плану на рік в сумі 15 157 900 грн., в тому числі: єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду в сумі 2 518 328 грн. надійшло 2 934 089 грн., що становить 116,5 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 34,0 % виконання до плану на рік в сумі 8 618 900 грн. 
 В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 3 242 294 грн., або на 88,6  %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на          1 520 544  грн., або на 107,6 %, а у співставних умовах надходження збільшились  на 1 021 018 грн., або на 17,4 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 240 028  грн., або на 8,9 %.
Протягом поточного року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 886  грн. адміністративних штрафів та інших санкцій при плані звітного періоду в сумі 510 грн., що становить 173,8 % виконання  до плану на 6 місяців та 88,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій в абсолютній сумі зменшились на 15 грн., або на 1,6 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 2 499 грн., або на 73,8 %.
За 6 місяців 2021 року адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів надійшло до бюджету територіальної громади 42 000 грн., що становить 12 574,9 % виконання до плану на 6 місяці в сумі 334 грн. та 4 200,0 % до плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та штрафних санкцій в абсолютній сумі збільшились на 22 000  грн., або на 110,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 15 200 грн., або на 56,7 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 40 463 грн. адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що становить 9 634,0 % виконання до плану на 6 місяців та до плану на рік в сумі 420 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративного збору в абсолютній сумі збільшились на 39 413 грн., або на 3 753,6 %, а у співставних умовах надходження збільшились  на 22 493 грн., або на 125,2 %.
Плати за надання інших адміністративних послуг надійшло до бюджету селищної територіальної громади 235 390 грн., що становить 137,3 % виконання до плану звітного періоду в сумі 171 488 грн. та 68,7 % виконання до плану на рік в сумі 342 700 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання інших адміністративних послуг в абсолютній сумі збільшились на 59 407 грн., або на 33,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на                7 898 грн., або на 3,5 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 265 050  грн. адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень при плані звітного періоду. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного збору в абсолютній сумі збільшились на 265 050 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 125 891 грн., або на 90,5 %.
Надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надійшло до бюджету селищної територіальної громади 1 378 грн., що становить 114,8 % виконання до плану на рік в сумі 1 200 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим  майном, що перебуває в комунальній  власності в абсолютній сумі збільшились на 1 378 грн.,  а у співставних умовах надходження зменшились на 8 406 грн., або на 85,9 %.
При плані звітного періоду в сумі 3 242 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 4 189 грн. державного мита, що становить              129,2 % виконання до плану на звітний період та 52,9 % виконання до плану на рік в сумі 7 920 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 1 244  грн., або на 42,2 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 036 грн., або на 32,8 %.
Станом на 01.07.2021 року до бюджету територіальної громади у надійшло            3 861 грн. інших надходжень (код 24060300) при плані звітного періоду в сумі          2 955 грн., що становить 130,7 % виконання до плану на 6 місяців та 59,3 % виконання до плану на рік в сумі 6 507 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень в абсолютній сумі та у співставних умовах збільшились на 1 559 грн., або на 67,7 %.

До бюджету селищної територіальної громади надійшло 45 603 693 грн. офіційних трансфертів, що становить 102,1 % виконання до плану на 6 місяців з урахуванням змін в сумі 44 681 629 грн. та 58,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 77 533 773 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (базова дотація)  надійшло 1 990 200 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період та 50,0 % виконання до плану на рік в сумі 3 980 700 грн.,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                             41 656 000 грн., що становить 102,3 % виконання до плану звітного періоду в сумі 40 733 000 грн. та 59,2 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн., в тому числі:
- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                 40 733 000 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та             57,9 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн.;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій надійшло 923 000 грн., 
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло                    1 957 493 грн. що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 1 958 429 грн. та 62,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 3 144 173 грн., а саме:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 1 499 406 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 57,9 %  виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 2 591 790 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 70 664 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 43,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 164 024 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 62 630 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
- інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 77 390  грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та до уточненого плану на рік;
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 247 403 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду  та до плану на рік з урахуванням змін

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 6 місяців                2021 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 111,8 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані в сумі 81 733 443 грн., надійшло               91 382 078 грн.) та на 54,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                   167 579 563 грн.

До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін в сумі 5 606 812 грн. мобілізовано 2 115 968 грн. надходжень, що становить 37,7 % виконання до уточненого плану на 6 місяців та 37,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 5 644 879 грн.
За 6 місяців поточного року до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 39 820 грн. екологічного податку, що становить 100,4 % виконання до плану на 6 місяців в сумі 39 679 грн. та 51,9 % виконання до плану на рік в сумі 76 746 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 3 985 грн. або на 11,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 024 грн., або на 2,6 %. 
Протягом звітного періоду до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 9 579 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 957,9 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 6 296 грн. або на 39,7 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 11 200 грн., або на 53,9 %. 
Власних надходжень бюджетних установ надійшло 2 061 570 грн., що становить 37,0 % виконання до затвердженого розпису на рік з урахуванням змін в сумі 5 567 133 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ в абсолютній сумі збільшились на 471 719 грн., або на 29,7 %. 
Цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади надійшло 5 000 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади в абсолютній сумі збільшились на 5 000 грн., а у співставних умовах надходження збільшились                       на 1 370 грн., або на 37,8 %.

На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року спрямовано 89 150 121 грн., що становить          52,6 % до уточненого плану на рік (169 639 401 грн.) та 84,9% виконання до плану на звітний період (105 051 774 грн.). 
Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій  розпорядників коштів бюджету територіальної громади.  Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на    37 726 820 грн., або на 73,4 %.
На утримання галузі „Державне управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 9 589 050 грн., при уточненому призначенні на звітний період 11 849 360 грн., що становить 80,9 %. 
За 6 місяців поточного року на КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 8 267 946 грн. при планових показниках на 6 місяців поточного року  9 558 493 грн., що становить 86,5 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                      7 709 847 грн., на оплату енергоносіїв – 293 822 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 2 317 698 грн., або на 39 %.
За 6 місяців поточного року на КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” з бюджету громади використано 1 207 229 грн. при планових показниках на                       6 місяців поточного року 2 034 338 грн., що становить 59,3 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 1 152 580 грн., на оплату енергоносіїв – 35 904 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 857 895 грн.
На КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” з бюджету Томашпільської  територіальної громади за 6 місяців 2021 року використано 113 876 грн. при уточненому призначенні на звітний період                            256 529 грн., що становить 44,4 %.
На утримання галузі „Освіта” з бюджету Томашпільської  територіальної громади використано 65 044 234 грн. при уточненому призначенні на звітний період 74 208 886 грн., що становить 87,7 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 61 812 117 грн., на оплату енергоносіїв –                          2 104 696 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 32 768 022 грн., або на 101,7 %.
За 6 місяців поточного року фінансування з бюджету Томашпільської  територіальної громади по галузі „Освіта” проведено по: 
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 9 408 831 грн.; 
КТПКВКМБ 1020 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 11 663 972 грн.;
КТПКВКМБ 1030 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 38 971 064 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” -  1 730 498 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціальної освіти мистецькими школами” -                   1 289 528 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” -  941 151 грн.;
КТПКВКМБ 1142 „Інші програми та заходи у сфері освіти” -  2 022 грн.;
КТПКВКМБ 1151„Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” -  100 грн.;
КТПКВКМБ 1152 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції” -  1 003 496 грн.;
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” -  33 572 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 2 317 616 грн. при уточненому призначенні 2 866 322 грн., що становить 80,9 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    1 040 773 грн., або на 81,5 %.
За 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки: 
на виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування КНП «Томашпільська ЦРЛ» за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 326 764 грн. при уточненому призначенні 539 519 грн., що становить 60,6%.
На виконання Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Томашпільській ОТГ на 2021-2023 роки на фінансування КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 1 550 900 грн. при уточненому призначенні на 6 місяців 1 886 851 грн., що становить 82,2%.
На виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування Комунального підприємства «Томашпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 192 549 грн. при уточненому призначенні на 6 місяців 192 549 грн., що становить 100%.
На «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» використано 247 403 грн. при уточненому призначенні на 6 місяців                       247 403 грн., що становить 100%.
За КПКВКМБ 0113000 „Соціальний захист та соціальне забезпечення” за 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 4 090 357 грн., при уточненому призначенні на 6 місяців поточного року 5 075 456 грн., що становить 80,6 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 3 429 001 грн., на оплату енергоносіїв – 117 136 грн. 
Видатки проведено по:
 КТПКВКМБ 3032 „ Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” -  5 659 грн.;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” -  44 291 грн.;
КТПКВКМБ 3104 „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” -  1 912 903 грн.;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 81 537 грн.;
КПКВКМБ 0113241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 1 640 440 грн.,
КПКВКМБ 0113242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 405 528 грн.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 2 761 352 грн., до планових показників на 6 місяців поточного року 3 827 356 грн., що становить                72,1 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                       2 511 676 грн., на оплату енергоносіїв – 116 790 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   1 150 653  грн., або на 71,4 %.
За 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” в сумі – 1 159 091 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” в сумі – 1 479 060 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” – 123 201 грн.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 942 766 грн., що становить 83 %  до планових показників на 6 місяців поточного року                               1 136 189 грн., з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                869 143 грн., на оплату енергоносіїв – 66 678 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    142 282 грн., або на 17,8%.
За 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” в сумі –  942 766 грн.

Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 75 156 326 грн., що становить 86,3 % до планових показників звітного періоду в сумі 87 114 209 грн., з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 68 621 937 грн.;
- на оплату енергоносіїв – 2 405 300 грн.

На утримання галузі „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за 6 місяців поточного року використано 4 404 746 грн., до планових показників на звітний період поточного року 6 027 960 грн., що становить               73,1 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   524 343 грн., або на 13,5 %.

Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 6 місяців поточного року характеризується наступними даними:
     -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 86,91 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 1,93 %;
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 3,67 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 6,59 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 0,89 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,01 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 6 місяців    2020 року характеризується наступними даними:
      -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 75,3 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 2,2 %;
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 3,9 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 18 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 0,5 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,1 %.

На видатки спеціального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року спрямовано 2 350 522 грн., в тому числі:
на „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” 396 671 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері державного управління” – 131 760 грн.;
на „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” – 73 358 грн.;
на „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 188 319грн.;
на „Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій” – 46 626 грн.;
на  „Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади” – 65 058 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” – 76 425 грн.;
на „Надання дошкільної освіти ”  - 315 607 грн.;
на „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” – 980 226 грн.;
на Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми – 27 389 грн.;
на „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” – 206 грн.;
 на „Забезпечення діяльності бібліотек” – 30 893 грн.;
на „ Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” –  17 984 грн.

Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади  відсутня.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь