A A A K K K
для людей із порушенням зору
Томашпільська селищна територіальна громада
Вінницька область

               Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 2021 рік

Дата: 20.01.2022 10:10
Кількість переглядів: 171

Станом на 1 січня 2022 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 120 842 554 грн. власних доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 105,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 114 208 668 грн.
В порівнянні з 2020 роком надходження доходів загального фонду бюджету в абсолютній сумі збільшились на 58 334 363 грн., або на 93,3 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 25 434 915 грн., або на 26,7 %.

Податок та збір на доходи фізичних осіб в структурі надходжень доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 67,7 %, якого за 12 місяців                     2021 року надійшло до бюджету селищної територіальної громади                                      81 788 884 грн., що становить 105,8  % виконання до уточненого плану на рік в сумі 77 311 017 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб в абсолютній сумі збільшились на 39 648 584 грн., або на 94,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 19 155 772 грн., або на 30,6 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 114 837 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 102,7 % виконання до плану на рік в сумі 111 810 грн. В порівнянні з 2020 роком надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на                    10 303  грн., або на 9,9 %, а у співставних умовах надходження зменшились на              43 724 грн., або на 27,6 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло до бюджету селищної територіальної громади 293 336 грн., що становить 109,9 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 266 840 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року в абсолютній сумі збільшились на 169 197 грн., або на 136,3 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 121 293 грн., або на 29,3 %.
Станом на 01.01.2022 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 43 320 грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування), що становить 100,0 % виконання до уточненого річного плану. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в абсолютній сумі зменшились на 978 грн., або на 2,2 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 39 730 грн., або на  47,8 %.          
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, яка у розмірі 5 % зараховується до бюджету селищної територіальної громади за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів надійшло 13 335 грн., що становить 107,0 % виконання до плану на рік в сумі 12 460 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року в абсолютній сумі збільшились на 2 045 грн., або на 18,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 870 грн., або на 7,0 %.
Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» від 15 грудня 2020 року № 1081-IX передбачено, що до складу доходів загального фонду бюджетів селищних територіальних громад належать 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, які зараховуються до загального фонду відповідного бюджету автоматично у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, а саме:
- до бюджету селищної територіальної громади протягом звітного періоду надійшло 408 815 грн. пального (акцизний податок з виробленого в Україні пального), що становить 105,5 % виконання до уточненого річного плану в сумі 387 356 грн. В порівнянні з 2020 роком надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 251 561 грн., або на 160,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 18 936 грн., або на 4,9 %;
- станом на 01.01.2022 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 1 388 964 грн. пального (акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального), що становить 107,7 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 289 455 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження в абсолютній сумі збільшились на 839 482 грн., або на 152,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 27 759 грн., або на 2,0 %.
При плані на рік з урахуванням змін в сумі 608 210 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 641 639 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 105,5 % виконання до уточненого річного плану. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями                 2020 року в абсолютній сумі збільшились на 328 997 грн., або на 105,2 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 235 426 грн., або на 58,0 %.
Відповідно до пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать податок на майно та єдиний податок. Згідно пункту 265.1 статті 265 вищезазначеного кодексу податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, транспортного  податку та плати за землю. 
При уточненому плані на рік в сумі 15 810 404 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 17 088 935 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 14,1 %, що становить 108,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін, в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло до бюджету селищної територіальної громади 1 632 055 грн., що становить 105,2 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 551 837 грн., 
- плати за землю надійшло 15 456 880 грн., що становить 108,4 % виконання до річного плану з урахуванням змін в сумі 14 258 567 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження податку на майно в абсолютній сумі збільшились на 8 253 806 грн., або на 93,4 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 757 396 грн., або на 86,6 %, надходження плати за землю збільшились на 7 521 410 грн., або на 94,8 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 3 869 023 грн., або на 29,3 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 508 335 грн., або на 45,2 %, надходження плати за землю збільшились на 3 385 688 грн., або на 28,0 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 17 379 216 грн. єдиного податку (14,4 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на рік  в сумі 16 817 727 грн., що становить 103,3 % виконання до плану на рік з урахуванням змін, в тому числі: єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надійшло 9 282 354 грн., що становить 104,9 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 8 848 561 грн. 
В порівнянні з 2020 роком надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 7 594 922 грн., або на 77,6 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 4 346 541 грн., або на                 88,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 618 703 грн., або на 10,3 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 198 474 грн., або на 2,2 %.
Станом на 01.01.2022 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 4 567 грн. частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, що становить 101,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 4 500 грн. 
До бюджету селищної територіальної громади протягом звітного періоду надійшло 38 301 грн. інших надходжень (код 21080500), що становить 100,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 38 000 грн. 
Протягом 2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 2 688 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій, що становить 134,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 2 000 грн. В порівнянні з 2020 роком надходження адміністративних штрафів та інших санкцій в абсолютній сумі збільшились на 1 192 грн., або на 79,7 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 255 грн., або на 10,5 %.
За 12 місяців 2021 року адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів надійшло до бюджету територіальної громади 156 800 грн., що становить 111,4 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі                    140 800 грн. В порівнянні з 2020 роком надходження адміністративних штрафів та штрафних санкцій в абсолютній сумі збільшились на 126 800  грн., або на       422,7 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 120 000 грн., або на 326,1 %.
Протягом звітного періоду до  бюджету селищної територіальної громади надійшло 27 720 грн.  плати  за встановлення земельного сервітуту, що становить 104,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 26 460 грн. 
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 82 883 грн. адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що становить 113,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 73 132 грн. В порівнянні з 2020 роком  надходження адміністративного збору в абсолютній сумі збільшились на                          81 833 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 46 163 грн., або на 125,7 %.
Плати за надання інших адміністративних послуг надійшло до бюджету селищної територіальної громади 556 829 грн., що становить 102,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 541 700 грн. В порівнянні з 2020 роком надходження плати за надання інших адміністративних послуг в абсолютній сумі збільшились на 205 106 грн., або на 58,3 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 90 491 грн., або на 19,4 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 753 847 грн. адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що становить 111,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 677 250 грн. В порівнянні з 2020 роком надходження даного збору в абсолютній сумі збільшились на 753 847 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 408 198 грн., або на 118,1 %.
Надходжень від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надійшло до бюджету селищної територіальної громади  29 019 грн., що становить 104,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 27 800 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній  власності в абсолютній сумі збільшились на 27 819 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 8 726 грн., або на 43,0 %.
При плані на рік в сумі 7 920 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 10 417 грн. державного мита, що становить 131,5 % виконання до річного плану. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року в абсолютній сумі збільшились на                        3 249 грн., або на 45,3 %, а у співставних умовах надходження збільшились на                    2 745 грн., або на 35,8 %.
Станом на 01.01.2022 року до бюджету територіальної громади надійшло            6 588 грн. інших надходжень (код 24060300), що становить 101,2 % виконання до плану на рік в сумі 6 507 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження інших надходжень в абсолютній сумі та у співставних умовах зменшились на 45 485 грн., або на 87,3 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 11 614 грн. коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв’язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок, що становить 290,3 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 4 000 грн. 

До бюджету селищної територіальної громади надійшло 82 854 360 грн. офіційних трансфертів, що становить 99,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 83 006 566 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (базова дотація)  надійшло 3 980 700 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                             74 630 079 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 74 651 469 грн., в тому числі:
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа кращих результатів» надійшло 445 500 грн., що становить 99,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 450 000 грн. (30 грудня 2021 року кошти в сумі 4 500 грн. у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до державного бюджету);
- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                     69 208 900 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій надійшло                                    3 743 116 грн., що становить 99,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                    3 760 000 грн. (30 грудня 2021 року кошти в сумі 16 884,17 грн. у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до державного бюджету);
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг надійшло 355 940 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості надійшло 510 000 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі надійшло 366 623 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 366 629 грн. (30 грудня 2021 року кошти в сумі 6,23 грн. (видатки розвитку) у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до державного бюджету),
- дотацій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам (дотація з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету) надійшло 253 800 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік,
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло               3 989 782 грн. що становить 96,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі  4 120 597 грн., а саме:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 1 727 890 грн., що становить  100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін;
- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 92 668 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 92 680 грн. (24 грудня 2021 року кошти в сумі 12 грн. (видатки розвитку) у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до обласного бюджету);
- субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 138 469 грн., що становить 84,4 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 164 024 грн. (24 грудня 2021 року кошти в сумі                          25 555,21 грн. (видатки споживання – 19 711,21 грн., видатки розвитку –                  5 844 грн.) у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до обласного бюджету);
- субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 1 021 297 грн., що становить 96,1 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 062 979 грн. (30 грудня 2021 року кошти в сумі 41 682,40 грн. (видатки споживання) у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до обласного бюджету);
- при уточненому плані на рік в сумі 62 630 грн. 24 грудня 2021 року кошти в сумі 62 630 грн. (видатки споживання – 59 551 грн., видатки розвитку – 3 079 грн.) у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до обласного бюджету;
- інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 446 706  грн., що становить             100,0 % виконання до уточненого плану на рік;
- при уточненому плані на рік в сумі 936 грн. до бюджету селищної територіальної громади кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров`я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету не надходили;
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 562 752 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін.

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 2021 рік по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 103,3 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані на рік в сумі 197 215 234 грн., надійшло                         203 696 914  грн.).

До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін в сумі 6 156 088 грн. мобілізовано 6 531 627 грн. надходжень, що становить 106,1 % виконання до уточненого плану на рік.
За 12 місяців 2021 року до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 109 828 грн. екологічного податку, що становить 143,1 % виконання до плану на рік в сумі 76 746 грн. Фактичні надходження 2021 року в порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року в абсолютній сумі збільшились на 42 785 грн. або на 63,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 27 069 грн., або на 32,7 %. 
Станом на 01.01.2022 року до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 121 070 грн. надходжень коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва. 
Протягом звітного періоду до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 11 479 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 1147,9 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року фактичні надходження в абсолютній сумі зменшились на 4 640 грн. або на 28,8 %, а у співставних умовах надходження зменшились на    9 544 грн., або на 45,4 %. 
До бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло           2 776 грн. надходжень коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту в абсолютній сумі та у співставних умовах зменшились на 12 570 грн. або на             81,9 %. 
Власних надходжень бюджетних установ надійшло до бюджету громади                  6 172 452 грн., що становить 101,5 % виконання до затвердженого розпису на рік з урахуванням змін в сумі 6  078 342 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження власних надходжень бюджетних установ в абсолютній сумі збільшились на 1 319 770 грн., або на 27,2 %. 
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 114 022 грн. цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади. В порівнянні з фактичними надходженнями 2020 року надходження цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади в абсолютній сумі збільшились на 114 022 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 107 958 грн.

До бюджету селищної територіальної громади надійшло 2 973 744 грн. офіційних трансфертів, що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 2 973 747 грн., в тому числі:
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток комунальної інфраструктури, у тому числі на придбання комунальної техніки) надійшло                             1 252 000 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік, 
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло                 1 721 744 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 721 747 грн., а саме:
-    субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 1 605 847 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік;
-    субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 115 897 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 115 900 грн. (30 грудня 2021 року кошти в сумі 3,04 грн. (видатки споживання) у зв’язку із відсутністю потреби повернуто до обласного бюджету).

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 2021 рік по доходах спеціального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів виконано на 104,1 % виконання до уточненого плану на рік  (при уточненому плані в сумі 9 129 835 грн., надійшло 9 505 371 грн.).

На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 2021 рік спрямовано 183 734 125 грн., що становить 97 % до уточненого плану на рік (189 433 193 грн.). 
Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій  розпорядників коштів бюджету територіальної громади.  Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на    80 244 004 грн., або на 77,5 %.
На утримання галузі „Державне управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 26 902 057 грн., при уточненому призначенні на звітний період 27 115 345 грн., що становить 99,2 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 23 972 429 грн., на оплату енергоносіїв – 752 185 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 12 395 186 грн., або на 85,4 %.
За 2021 рік фінансування з бюджету Томашпільської  територіальної громади по галузі „Державне управління” проведено на:
 КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” 22 598 583 грн. при планових показниках на 2021 рік 22 800 586 грн., що становить 99,1 %. 
КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” 4 046 946 грн. при планових показниках на 2021 рік 4 057 231 грн., що становить 99,7 %.
На КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” з бюджету Томашпільської  територіальної громади за 2021 рік використано 256 529 грн. при уточненому призначенні на звітний період 256 529 грн., що становить 100 %.
На утримання галузі „Освіта” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 122 109 107 грн. при уточненому призначенні на звітний період 126 930 747 грн., що становить 96,2 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 111 718 362 грн., на оплату енергоносіїв –                          4 476 977 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 58 243 584 грн., або на 95,6 %.
За 2021 рік фінансування з бюджету Томашпільської  територіальної громади по галузі „Освіта” проведено по: 
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 18 465 762 грн.; 
КТПКВКМБ 1020 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 26 585 893 грн.;
КТПКВКМБ 1030 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 65 838 089 грн.;
КТПКВКМБ 1061 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” -  10 572 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” -  3 245 280 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами” -                   2 188 057 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” -  2 587 669 грн.;
КТПКВКМБ 1142 „Інші програми та заходи у сфері освіти” -  38 889 грн.;
КТПКВКМБ 1151 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” -  3 758 грн.;
КТПКВКМБ 1152 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції” -  1 727 890 грн.;
КТПКВКМБ 1154 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередньому бюджетному періоді)” -  42 680 грн.;
КТПКВКМБ 1181 „Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"” -  264 174 грн.;
КТПКВКМБ 1182 „ Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” -  1 021 297 грн.;
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” -  89 099 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 2021 рік використано 5 872 808 грн. при уточненому призначенні 5 873 522 грн., що становить 100%.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    2 933 752 грн., або на 99,8 %.
За 2021 рік з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки: 
на виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування КНП «Томашпільська ЦРЛ» за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 1 064 136 грн. при уточненому призначенні 1 064 136 грн., що становить 100%.
На виконання Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Томашпільській ОТГ на 2021-2023 роки на фінансування КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 4 053 371 грн. при уточненому призначенні 2021 рік 4 054 085 грн., що становить 100%.
На виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування Комунального підприємства «Томашпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 192 549 грн. при уточненому призначенні 192 549 грн., що становить 100%.
На «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» використано 562 752 грн. при уточненому призначенні 562 752 грн., що становить 100%.
За КПКВКМБ 0113000 „Соціальний захист та соціальне забезпечення” за                 2021 рік з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 8 218 841 грн. при уточненому призначенні на 2021 рік 8 279 950 грн., що становить 99,3 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 6 724 370 грн., на оплату енергоносіїв – 117 723 грн. 
Видатки проведено по:
 КТПКВКМБ 3032 „ Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” -  10 807 грн.;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” -  70 566 грн.;
КТПКВКМБ 3104 „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” -  1 912 903 грн.;
КТПКВКМБ 3124 „Створення та забезпечення діяльності спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі” -  67 550 грн.;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 260 340 грн.;
КПКВКМБ 0113241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 4 941 578 грн.,
КПКВКМБ 0113242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 954 738 грн.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 2021 рік використано 6 557 921 грн. до планових показників на 2021 рік 6 671 199 грн., що становить 98,3 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –  5 817 607 грн., на оплату енергоносіїв – 205 371 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   3 201 955  грн., або на 95,4 %.
За 2021 рік з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” в сумі – 2 703 920 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” в сумі – 3 364 464 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” – 489 537 грн.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 2021 рік використано 2 020 560 грн., що становить 99,1% до планових показників на 2021 рік 2 039 925 грн., з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 1 864 708 грн., на оплату енергоносіїв – 95 624 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    319 460 грн., або на 18,8%.
За 2021 рік з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” в сумі –  2 020 560 грн.

Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за 2021 рік використано 144 778 877 грн., що становить 96,7 % до планових показників звітного періоду в сумі  149 795 343 грн., з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 126 125 047 грн.;
- на оплату енергоносіїв – 4 895 698 грн.

На утримання галузі „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за 2021 рік використано 11 557 601 грн. до планових показників на 2021 рік 11 729 894 грн., що становить 98,5 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   3 011 208 грн., або на 35,2%.
За 2021 рік з бюджету Томашпільської територіальної громади на галузь „Житлово - комунальне господарство” проведено видатки по: 
КПКВКМБ 0116030 „Організація благоустрою населених пунктів” в сумі – 10 861 601 грн.
КПКВКМБ 0116071 „Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування” в сумі – 696 000 грн.
На галузь „Економічна діяльність” з бюджету Томашпільської  територіальної громади за 2021 рік використано 495 589 грн., до планових показників на звітний період поточного року 792 611 грн., що становить 62,5 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 365 228 грн.
За 2021 рік з бюджету Томашпільської територіальної громади на галузь „Економічна діяльність” проведено видатки по: 
КПКВКМБ 0117130 „Здійснення  заходів із землеустрою” в сумі – 11 149 грн.;
КПКВКМБ 0117540 „Реалізація заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості” в сумі – 279 499 грн.;
КПКВКМБ 0117680 „Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування” в сумі – 42 671 грн.;
КПКВКМБ 0117693 „Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю” в сумі – 162 270 грн.

Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 2021 рік характеризується наступними даними:
      -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 81,69 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 5,11 %;
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 3,65 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 8,50 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 1,01 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,04 %.

Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 2020 рік характеризується наступними даними:
      -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 73,88 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 4,75 %
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 4,15 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 15,98 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 0,39 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,07 %;
      - капітальні трансферти органам 
       державного управління інших рівнів (3220) – 0,78%.

На видатки спеціального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 2021 рік спрямовано 18 817 514 грн. до планових показників на рік 20 206 083 грн., що становить  93,13 %, в тому числі:
на „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” - 499 650 грн.;
на „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” – 105 681 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері державного управління” – 265 680 грн.;
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню – 49 999 грн.;
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги – 113 437 грн.;
на „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” – 73 358 грн.;
на «Створення та забезпечення діяльності спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі» - 299 073 грн.;
на „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 1 349 716 грн.;
Організація благоустрою населених пунктів – 579 140 грн.;
Здійснення  заходів із землеустрою – 8 714 грн.;
на «Будівництво інших об`єктів комунальної власності» - 8 500 грн.
Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 3 743 116 грн.;
на „Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій” – 935 036 грн.;
на «Розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг» - 444 508 грн.;
на „Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету” – 3 310 049 грн.;
на «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з  державного бюджету» - 1 605 847 грн.;
на Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання – 96 540 грн.
на  „Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади” – 65 058 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” –               154 169 грн.;
на „Надання дошкільної освіти”  - 807 886 грн.;
на „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої   освіти” – 3 254 790 грн.;
на «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми» – 77 477 грн.;
на «Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами» - 161 103 грн.;
на „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” – 40 424 грн.;
Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередньому бюджетному періоді) – 49 988 грн.;
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" – 49 500 грн.;
на Виконання заходів в рамках реалізації програми "Спроможна школа для кращих результатів" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 445 500 грн.;
на Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 49 370 грн.;
на „Забезпечення діяльності бібліотек” – 52 242 грн.;
на „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” –  97 062 грн.;
„Інші субвенції з місцевого бюджету” – 24 899 грн.

Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади  відсутня.

Начальник фінансового управління                                  Наталія ЩЕРБАТА
        


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь