A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Томашпільська селищна об`єднана територіальна громада
Вінницька область

Етапи реформування первинної ланки охорони здоров”я Томашпільської ОТГ в 2018 році

Дата: 06.12.2017 09:18
Кількість переглядів: 90

Жителі Томашпільської ОТГ можуть обрати сімейного лікаря  з іншого закладу , навіть з іншого району та області . В такому разі в закладах Томашпільського селищного цетру ПМСД вони  не будуть обслуговуватись .
Увага! Невідкладну медичну допомогу буде надано незалежно від наявності чи від-сутності угоди з лікарем даного закладу!
Планова ж медична допомога ( видача листків непрацездатності, профогляд, виписування рецептів, оформлення санаторно-курортного лікування , видача направлень до вузьких спеціалістів, довідок тощо) буде надаватись виключно прикріпленим пацієнтам.
Що зміниться після підписання декларації ?
Сімейний лікар :
- стає агентом сім”ї  в системі охорони здоров”я
- опікується пацієнтом (сім”єю) з будь-яких причин погіршення стану здоров”я
- лікує близько 80% медичних звернень за медичною допомогою або після консультування вузькими спеціалістами
Здійснює профогляди, профщеплення, рекомендує пацієнту правила життя  , профілактичні заходи
-забезпечує первинну діагностику, визначений перелік лабораторних та діагностичних обстежень, виписує направлення до вторинної(третинної) ланки на обстеження  та консультацію ( за потреби) 
За направленням – безкоштовно для пацієнта !
Сімейний лікар :
-видає медичні довідки, лікарняні листки, виписує рецепти за всіма програмами
-виїжджає в населені пункти для прийому у ФАПах та ФП
-формує  електронну  медичну картку пацієнта  , де концентрується вся інформація про стан здоров”я
Пацієнт :
-звертається до свого сімейного лікаря за будь-яких  змін, пов”язаних зі станом здоров”я
-отримує безкоштовно гарантований державою пакет медичних послуг , визначених як первинна медична допомога
-обирає сам в який заклад вторинної допомоги звернутись  для  безкоштовних обстежень та консультацій
-отримує  доступ до особистої електронної медичної картки
Що отримає пацієнт, який не укладе  декларацію з сімейним лікарем?
- пацієнту гарантовано надання екстреної та невідкладної допомоги за будь-яких умов в медичних закладах не залежно від  форми власності та рівня 
- Планове звернення за медичною допомогою до вузьких спеціалістів , діагностичне , лабораторне обстеження , лікування для такого пацієнта  здійснюється ЗА КОШТИ ПАЦІЄНТА в установленому державою порядку 
Чи можна змінити сімейного лікаря ? Скільки разів ?
Декларація підписується в будь-який час( з моменту старту приписної кампанії) , на прийомі у  сімейного лікаря  БЕЗСТРОКОВО  і  діє до моменту ,    поки не вирішите змінити лікаря 
Лікаря змінити можна, стільки разів , скільки пацієнт бажає . Але  не частіше як один раз у квартал                                                    ( термін може бути змінений ).
Якщо пацієнт систематично не виконує  рекомендації сімейного лікаря, не проходить щорічні профогляди , лікар має право розірвати угоду з пацієнтом
Що спонукає сімейного лікаря набирати пацієнтів ?
- Сімейний лікар буде отримувати від Національної  служби здоров”я України   визначену суму на кожного приписаного пацієнта ( враховуючи  віковий  коефіцієнт ) на рік
Сума щороку буде змінюватись у 2018 році орієнтовною сумою буде  370 грн 
За ці кошти сімейний лікар має надати медичну допомогу в об”ємі, який буде офіційно затверджений
На первинному рівні весь затверджений об”єм медичної допомоги буде безкоштовним для пацієнта,  який підписав декларацію із сімейним лікарем
Заробітня плата лікаря буде залежати від кількості пацієнтів, які підписали з ним декларацію (орієнтовний максимум – 2000 пацієнтів)
Як виглядає декларація? Які відомості до неї вносяться ?

-прізвище, ім”я, по-батькові ,дата народження
-номер паспорта( для дітей свідоцтва про народження)
-ідентифікаційний код
-місце прописки
-місце фактичного проживання 
-контактний номер телефону(мобільний)
-контакти особи на  випадок  екстреної ситуації
-для  дитини - дані батьків (опікунів)
-інформація про лікаря, телефон ,електронна пошта
-інформація про медичний заклад


-Декларація заповнюється в електронному вигляді сімейним лікарем ( медсестрою)
-заповнена декларація  роздруковується у 2-х екземплярах та підписується лікарем і пацієнтом
-1 екземпляр залишається у лікаря , 2-й забирає пацієнт 
- З моменту підписання декларації кошти на пацієнта знімаються із медичного закладу за місцем прописки( червоний список) і перераховуються на медичний заклад, в якому працює обраний сімейний лікар ( зелений список)
Якщо сімейний лікар у відпустці, на курсах , хворіє  куди звернутись?

Медичний заклад , де працює обраний сімейний лікар , забезпечує тимчасову заміну лікаря.
Обговоріть питання заміни лікаря при укладанні декларації.
Невідкладну допомогу зобов”язаний надати будь-який медичний заклад та медпрацівник !
Чи можна викликати  швидку  (екстрену) медичну допомогу до пацієнта, який підписав (або не підписав) декларацію?
Якщо громадянину потрібна екстрена медична допомога, він має набрати  “103” з будь-якого телефона і центр екстреної допомоги висилає найближчу бригаду на виклик. Екстрена допомога є безкоштовною .
Кожен громадянин зобов”язаний слідкувати за своїм здоров”ям і виконувати рекомендації лікаря щодо лікування та профілактики невідкладних станів
Що буде на вторинній та третинній ланках охорони здоров”я?
На рівні спеціалізованої(вторинної) або високоспеціалізо-ваної  (третинної) допомоги держава сплачуватиме напряму медичному закладу  за кожну надану медичну послугу за встановленими тарифами (не на ліжко-день!  або за 1,0 посади). Для пацієнта ця послуга буде безкоштовною за направленням сімейного лікаря або в екстреному випадку.
Щороку тарифи будуть  перезатверджуватись.  Кожен зможе побачити в інтернеті ціну послуги та її обгрунтування.  Ціна у  ВСІХ  медичних закладах буде однаковою!
Разом з тим існуватиме червоний список послуг, які не увійдуть у державний гарантований пакет.            Їх буде сплачувати громадянин самостійно.
Що буде з ФАПами та амбулаторіями ?
За ініціативи Президента України розроблено проект Закону України № 7117  “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості”. 
Відповідно до цього проекту в 2018-2020  роках мають бути побудовані в сільській місцевості типові амбулаторії ( Томашпільська ОТГ також подала заявку!) , оснащені комп”ютерною технікою, інтернет-зв”язком та автомобілями.
ФАПи будуть функціонувати та будуть впроваджуватись елементи телемедицини.
Скільки будемо платити за пологи ?
Пологи  екстрені та планові будуть на 100 % покриті державою за єдиним тарифом .
Додаткові послуги ( палата підвищеного комфорту, додаткові маніпуляції за бажанням породіллі)  можуть бути платними.
Пологовий будинок вагітна буде обирати за власним бажанням без прив”язки до місця проживання та прописки.


ПАМ`ЯТАЙТЕ!
Стан здоров”я людини залежить від медицини тільки на 20 % !
50 % - це спосіб життя, бажання самої людини бути здоровим 
20 % - спадковість
10 % - стан довкілля 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи підтримаєте ви трансляцію засідань сесії Томашпільської селищної ради?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь