A A A K K K
для людей із порушенням зору
Томашпільська селищна територіальна громада
Вінницька область

Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 8 місяців 2021 року

Дата: 10.09.2021 14:29
Кількість переглядів: 192

Станом на 1 вересня 2021 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 67 953 450 грн. власних доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить                  107,2 % виконання до уточненого плану на 8 місяців в сумі 63 409 360 грн. та  66,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 102 300 917 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету в абсолютній сумі збільшились на 32 299 319 грн., або на 90,6 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 14 134 501 грн., або на 26,3 %.

Податок та збір на доходи фізичних осіб в структурі надходжень доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 65,8 %, якого за 8 місяців                     2021 року надійшло до бюджету селищної територіальної громади                                      44 723 649 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 41 535 400 грн., що становить 107,7 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 67,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 66 450 677 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб в абсолютній сумі збільшились на                       21 616 472 грн., або на 93,5 %, а у співставних умовах надходження збільшились  на 10 509 939 грн., або на 30,7 %.
При плані на 8 місяців в сумі 104 218 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 107 532 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 103,2 % виконання до плану звітного періоду та 96,2 % виконання до плану на рік в сумі 111 810 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 10 096 грн., або на 10,4  %, а у співставних умовах надходження зменшились на 27 431 грн., або на 20,3 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло до бюджету селищної територіальної громади 193 507 грн., що становить 117,7 % виконання до уточненого плану на 8 місяців в сумі 164 430 грн. та 96,3 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 200 840 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на                    105 778 грн., або на 120,6 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 106 548 грн., або на 35,5 %.
Станом на 01.09.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 31 796 грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) при плані звітного періоду в сумі 56 778 грн., що становить 56,0 % виконання до плану на 8 місяців та 39,4 % виконання до плану на рік в сумі 80 610 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в абсолютній сумі збільшились на 594 грн., або на 1,9 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 31 958  грн., або на 50,1 %.          
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, яка у розмірі 5 % зараховується до бюджету селищної територіальної громади за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів надійшло 8 612 грн., що становить 89,6 % виконання до плану звітного періоду в сумі 9 615 грн. та 69,1 % виконання до плану на рік в сумі 12 460 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 100 грн., або на 1,1 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 924 грн., або на 9,7 %.
Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» від 15 грудня 2020 року № 1081-IX передбачено, що до складу доходів загального фонду бюджетів селищних територіальних громад належать 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, які зараховуються до загального фонду відповідного бюджету автоматично у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, а саме:
- до бюджету селищної територіальної громади протягом звітного періоду надійшло 179 404 грн. пального (акцизний податок з виробленого в Україні пального) при уточненому плані звітного періоду в сумі 223 195 грн., що становить 80,4  % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та  49,1 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 365 078 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 83 271 грн., або на 86,6 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 70 213 грн., або на 28,1 %;
- станом на 01.09.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 609 288 грн. пального (акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального) при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 792 988 грн., що становить 76,8 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 47,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 289 455 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження в абсолютній сумі збільшились на 272 616 грн., або на 81,0 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 263 558 грн., або на 30,2 %.
При плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 285 249 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 383 172 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 134,3 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 72,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі  526 210 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на                        176 300 грн., або на 85,2 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 133 880 грн., або на 53,7 %.
Відповідно до пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать податок на майно та єдиний податок. Згідно пункту 265.1 статті 265 вищезазначеного кодексу податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, транспортного  податку та плати за землю. 
При уточненому плані звітного періоду в сумі 11 020 685 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 11 368 859 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 16,7 %, що становить 103,2 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 72,9  % виконання до уточненого плану на рік в сумі 15 596 250 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло до бюджету селищної територіальної громади 1 296 416 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 1 055 589 грн., що становить 122,8 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 83,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 551 800 грн., 
- плати за землю надійшло 10 072 443 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 9 940 096 грн., що становить 101,3 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 71,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                14 019 450 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно в абсолютній сумі збільшились на                                5 195 390 грн., або на 84,2 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 629 961 грн., або на                  94,5 %, надходження плати за землю збільшились на 4 590 429 грн., або на 83,7 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 2 435 524 грн., або на 27,3 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 466 380 грн., або на 56,2 %, надходження плати за землю збільшились на 1 994 143 грн., або на 24,7 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 9 433 945 грн. єдиного податку (13,9 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 8 місяців в сумі 8 484 914 грн., що становить 111,2 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 56,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 16 760 700 грн., в тому числі: єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду в сумі                                 3 821 175 грн. надійшло 4 004 033 грн., що становить 104,8 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 44,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 9 018 900 грн. 
 В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 4 205 599 грн., або на 80,4  %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на          1 930 283 грн., або на 93,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились                  на 1 266 126 грн., або на 15,5 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 247 836 грн., або на 6,6 %.
Протягом поточного року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 2 246 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій при плані звітного періоду в сумі 816 грн., що становить 275,3 % виконання  до плану на 8 місяців та 224,6 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій в абсолютній сумі збільшились на 1 243 грн., або на 124,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 306 грн., або на 15,8 %.
За 8 місяців 2021 року адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів надійшло до бюджету територіальної громади 52 000 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та до плану на рік з урахуванням змін. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та штрафних санкцій в абсолютній сумі збільшились на 22 000  грн., або на 73,3 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 15 200 грн., або на 41,3 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 48 403 грн. адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що становить 119,7 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та до уточненого плану на рік в сумі 40 450 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративного збору в абсолютній сумі збільшились на                          47 353 грн., або на 4509,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 26 173 грн., або на 117,7 %.
Плати за надання інших адміністративних послуг надійшло до бюджету селищної територіальної громади 358 428 грн., що становить 131,1 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 273 362 грн. та 81,1 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 441 900 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання інших адміністративних послуг в абсолютній сумі збільшились на 117 501 грн., або на 48,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 39 168 грн., або на 12,3 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 407 190 грн. адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 355 850 грн., що становить 114,4 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та до уточненого плану на рік. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного збору в абсолютній сумі збільшились на               407 190 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 181 531 грн., або на 80,4 %.
Надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надійшло до бюджету селищної територіальної громади 27 819 грн., що становить 2318,3 % виконання до плану на рік в сумі 1 200 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим  майном, що перебуває в комунальній  власності в абсолютній сумі збільшились на 27 819 грн.,  а у співставних умовах надходження збільшились на 17 336 грн., або на 165,4 %.
При плані звітного періоду в сумі 5 271 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 7 081 грн. державного мита, що становить     134,3 % виконання до плану на звітний період та 89,4 % виконання до плану на рік в сумі 7 920 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 2 263  грн., або на 47,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 2 017 грн., або на 39,8 %.
Станом на 01.09.2021 року до бюджету територіальної громади надійшло            6 305 грн. інших надходжень (код 24060300) при плані звітного періоду в сумі             4 139 грн., що становить 152,3 % виконання до плану на 8 місяців та 96,9 % виконання до плану на рік в сумі 6 507 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень в абсолютній сумі та у співставних умовах збільшились на 3 719 грн., або на 143,8 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 4 214 грн. коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв’язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок.

До бюджету селищної територіальної громади надійшло 53 976 566 грн. офіційних трансфертів, що становить 100,0 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін в сумі 53 977 502 грн. та 65,9 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 81 886 769 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (базова дотація)  надійшло 2 653 600 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період та 66,7 % виконання до плану на рік в сумі 3 980 700 грн.,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                             48 280 690 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 65,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 73 939 319 грн., в тому числі:
- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                     45 962 900 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 65,3 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн.;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій надійшло                              1 539 000 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 64,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                     2 385 000 грн.;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг надійшло 268 790 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до уточненого плану на рік;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості надійшло 510 000 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до уточненого плану на рік;
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло                    3 042 276 грн. що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 3 043 212 грн. та 76,7 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 3 966 750 грн., а саме:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 1 603 364 грн., що становить    100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 92,8 %  виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 1 727 890 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 88 800 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 54,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 164 024 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 780 357 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 73,4 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 1 062 979 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 62 630 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
- інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 77 390  грн., що становить    100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 18,1 % до уточненого плану на рік в сумі 427 390 грн.;
- при уточненому плані звітного періоду в сумі 936 грн. до бюджету селищної територіальної громади кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров`я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету не надходили;
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 429 735 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 82,5 %  виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 520 901 грн.

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 8 місяців                2021 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 103,9 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані в сумі 117 386 862 грн., надійшло 121 930 016 грн.) та на 66,2 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                   184 187 686 грн.

До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін в сумі 6 299 853 грн. мобілізовано 3 075 347 грн. надходжень, що становить 48,8 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 48,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 6 322 288 грн.
За 8 місяців поточного року до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 60 166 грн. екологічного податку, що становить 108,8 % виконання до плану на 8 місяців в сумі 55 311 грн. та 78,4 % виконання до плану на рік в сумі 76 746 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 11 712 грн. або на 24,2 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 1 009 грн., або на 1,6 %. 
Протягом звітного періоду до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 11 329 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 1132,9 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 4 790 грн. або на 29,7 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 9 694 грн., або на 46,1 %. 
Власних надходжень бюджетних установ надійшло до бюджету громади                  2 998 852 грн., що становить 48,0 % виконання до затвердженого розпису на рік з урахуванням змін в сумі 6 244 542 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ в абсолютній сумі збільшились на 1 291 370 грн., або на 75,6 %. 
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 5 000 грн. цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади в абсолютній сумі збільшились на                           5 000 грн., а у співставних умовах надходження зменшились на 467 грн., або на 8,5 %.
  
При уточненому плані на рік в сумі 1 682 783 грн. до бюджету селищної територіальної громади кошти субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету не надходили.

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 8 місяців                2021 року по доходах спеціального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів виконано на 38,5 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані в сумі 7 982 636 грн., надійшло 3 075 347 грн.) та на 38,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 8 005 071 грн.

На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 8 місяців поточного року спрямовано 107 949 498 грн., що становить          60 % до уточненого плану на рік (179 890 108 грн.) та 84,2% виконання до плану на звітний період (128 238 576 грн.). 
Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій  розпорядників коштів бюджету територіальної громади.  Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на    43 763 864 грн., або на 68,2 %.
На утримання галузі „Державне управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 15 319 893 грн., при уточненому призначенні на звітний період 16 569 028 грн., що становить 92,5 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 14 178 531 грн., на оплату енергоносіїв – 378 347 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 6 522 967 грн., або на 74,2 %.
За 8 місяців поточного року фінансування з бюджету Томашпільської  територіальної громади по галузі „Державне управління” проведено на:
 КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 13 087 401 грн. при планових показниках на 8 місяців поточного року  13 569 883 грн., що становить 96,4 %. 
КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” з бюджету громади використано 2 049 138 грн. при планових показниках на 8 місяців поточного року 2 742 616 грн., що становить 74,7 %.
На КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” з бюджету Томашпільської  територіальної громади за 8 місяців 2021 року використано 183 355 грн. при уточненому призначенні на звітний період                            256 529 грн., що становить 71,5 %.
На утримання галузі „Освіта” з бюджету Томашпільської  територіальної громади використано 72 003 391 грн. при уточненому призначенні на звітний період 86 753 897 грн., що становить 83 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 68 127 887 грн., на оплату енергоносіїв –                          2 325 043 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 33 180 193 грн., або на 85,7 %.
За 8 місяців поточного року фінансування з бюджету Томашпільської  територіальної громади по галузі „Освіта” проведено по: 
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 11 066 787 грн.; 
КТПКВКМБ 1020 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 14 957 639 грн.;
КТПКВКМБ 1030 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 40 096 739 грн.;
КТПКВКМБ 1061 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” -  10 572 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” -  1 979 520 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціальної освіти мистецькими школами” -                   1 414 628 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” -  1 436 438 грн.;
КТПКВКМБ 1142 „Інші програми та заходи у сфері освіти” -  2 750 грн.;
КТПКВКМБ 1151 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” -  1 250 грн.;
КТПКВКМБ 1152 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції” -  1 003 496 грн.;
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” -  33 572 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 8 місяців поточного року використано 3 319 934 грн. при уточненому призначенні 3 811 676 грн., що становить 87,1%.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    1 534 075 грн., або на 85,9 %.
За 8 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки: 
на виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування КНП «Томашпільська ЦРЛ» за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 383 592 грн. при уточненому призначенні 672 681 грн., що становить 57%.
На виконання Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Томашпільській ОТГ на 2021-2023 роки на фінансування КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 2 314 091 грн. при уточненому призначенні на 8 місяців                     2 516 711 грн., що становить 91,9%.
На виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування Комунального підприємства «Томашпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 192 549 грн. при уточненому призначенні на 8 місяців              192 549 грн., що становить 100%.
На «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» використано 429 702 грн. при уточненому призначенні на 8 місяців                       429 735 грн., що становить 100%.
За КПКВКМБ 0113000 „Соціальний захист та соціальне забезпечення” за                 8 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 5 505 039 грн., при уточненому призначенні на 8 місяців поточного року 6 254 047 грн., що становить 88 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 4 620 430 грн., на оплату енергоносіїв – 117 136 грн. 
Видатки проведено по:
 КТПКВКМБ 3032 „ Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” -  6 578 грн.;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” -  57 501 грн.;
КТПКВКМБ 3104 „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” -  1 912 903 грн.;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 132 119 грн.;
КПКВКМБ 0113241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 2 831 869 грн.,
КПКВКМБ 0113242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 564 069 грн.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 8 місяців поточного року використано 3 859 281 грн., до планових показників на 8 місяців поточного року 4 833 190 грн., що становить                79,8 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                       3 562 452 грн., на оплату енергоносіїв – 126 910 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   1 787 039  грн., або на 86,2 %.
За 8 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” в сумі – 1 629 192 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” в сумі – 2 072 056 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” – 158 032 грн.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 8 місяців поточного року використано 1 212 692 грн., що становить 86,6 %  до планових показників на 8 місяців поточного року                               1 400 120 грн., з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                1 129 967 грн., на оплату енергоносіїв – 67 185 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    180 047 грн., або на 17,4%.
За 8 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” в сумі –  1 212 692 грн.

Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за 8 місяців поточного року використано 85 900 337 грн., що становить 83,4 % до планових показників звітного періоду в сумі                       103 052 630 грн., з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 77 440 736 грн.;
- на оплату енергоносіїв – 2 636 274 грн.

На утримання галузі „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за 8 місяців поточного року використано 6 697 947 грн., до планових показників на звітний період поточного року 7 606 374 грн., що становить               88,1 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   1 663 088 грн., або на 33 %.
За 8 місяців поточного року з бюджету Томашпільської об’єднаної територіальної громади на галузь „Житлово - комунальне господарство” проведено видатки по: 
КПКВКМБ 0116030 „Організація благоустрою населених пунктів” в сумі – 6 397 447 грн.
КПКВКМБ 0116071 „Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування” в сумі – 300 500 грн.
На утримання галузі „Економічна діяльність” з бюджету Томашпільської об’єднаної територіальної громади за 8 місяців поточного року використано 31 320 грн., до планових показників на звітний період поточного року 1 010 245 грн., що становить 3,1 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 18 444 грн.
За 7 місяців поточного року з бюджету Томашпільської об’єднаної територіальної громади на галузь „Економічна діяльність” проведено видатки по: 
КПКВКМБ 0117130 „Здійснення  заходів із землеустрою” в сумі – 8 649 грн.
КПКВКМБ 0117680 „Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування” в сумі – 22 671 грн.

Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 8 місяців поточного року характеризується наступними даними:
     -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 84,87 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 2,36 %;
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 3,41 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 8,23 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 1,10 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,03 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 8 місяців    2020 року характеризується наступними даними:
     -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 74,4 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 2,3 %;
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 4,2 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 17,3 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 0,4 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,1 %;
      - капітальні трансферти органам 
        державного управління інших рівнів (3220) – 1,3%.

На видатки спеціального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 8 місяців поточного року спрямовано 3 780 204 грн., в тому числі:
на „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” 402 941 грн.;
на „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” – 61 886 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері державного управління” – 176 725 грн.;
на „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” – 73 358 грн.;
на „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 408 251 грн.;
на „Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій” – 46 626 грн.;
на „Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету” – 433 000 грн.;
на  „Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади” – 65 058 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” –               76 425 грн.;
на „Надання дошкільної освіти ”  - 434 589 грн.;
на „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої   освіти” – 1 463 481 грн.;
на Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми – 27 389 грн.;
на „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” – 206 грн.;
на „Забезпечення діяльності бібліотек” – 34 560 грн.;
на „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” –  75 707 грн.

Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади  відсутня.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь